Kis családom

Apa és a kis pillangó

Kukuccs!!

Mosolygós...

Sztárfotók egyike...

2010. március 20., szombat

Március 20.

Helló Mindenki !

Végre-végre! Már úgy vártam!

Itt a tavasz!

Kigyógyultam a takonykórságból!

Hurrá !!!

Nem kell felvennem azt az utálatos, vastag overallt!

Nem dug be Anya a babakocsi bundazsákjába !

Tudok mozogni végre !!!


Ma például Apa meccsére pulcsiban és mellényben érkezetem, Mama, Papa, Anya és Gábor társaságában. Mire megteláltuk a megfelelő helyünket, már el is kezdődött a meccs.
Anya és Gábor felcipelt babakocsiban a lelátó legtetejére. Az attrakció közben pedig Mama rettegett, mert nem voltam bekötve, és attól félt, hogy kiborulok!
Sikeresen megérkeztünk!
Zsanival is találkoztam végre, már régen láttuk egymást.
Az első félidőt élvezetem. Játszottam a legújabb játékommal, amit ma kaptam a Mamától.
Egy furi ló, vagy mi a fene!
Tök jó színes, meg nyerít, meg kattog, meg ilyenek...
Aztán egy picit néztem Apát is. Össze-vissza futkároztak a füvön, azt sem tudtam, hogy Apa éppen hol szalad.
Aztán végre góóóól !
Thomas barátom rúgta!
Aztán szünet...
Thomas barátnője elhozta a kutyusokat is, szünetben meg is ismerkedtem velük.
Örültek, hogy az "apukájuk" gólt rúgott.
A második félidő egyáltalán nem hozott lázba, hamar el is szundiztam.
Mire vége lett, pont ki is pihentem magam.
Kanta Védivel is találkoztam a meccs után.
Kölcsönadtam neki az új játékom.
Ő is megengedte a múlt héten, hogy a játékaival játszak.
Úgy hiszem kedvel engem! Én is kedvelem, tök cuki kiscsaj!
Tegnap is bandáztunk délután.
Karcsi bácsi meghívott bennünket palacsintázni.
Mi Ginát is vittük magunkkal, mert Ő meg nálunk bandázott.
Így legalább elfogyott a nekem szánt palacsinta is, mert hát én még nem ehetek sajna.
Gina jól megviccelte Bíró Gabi bácsit.
Ki akart szegénykém menni az ajtón, az én kedvenc unokatesóm, pediglen megpróbálta megakadályozni, ami többé kevésbé sikerült is neki, ugyanis az egyik lába beszorult az ajtó és Gina háta közé! Amikor ki akarta húzni, újra nekidőlt,
és csak mosolygott, majd megjegyezte Gabi bácsinak, hogy : " De huncut vagy ! "
Méghogy ő a huncut? Ha-ha-ha!
Este aztán nagyot aludtunk négyesben Apáék nagy ágyában!
Gina egyszer rám is feküdt picit. Lehet, hogy álmában viccelt velem is?
Hát így telnek a napjaim mostanság.
Nagyon boldog vagyok, hogy ilyen szép idő van!
Ja, mielőtt elfelejtem!
Egy óra múlva kezdődik Gábor szülinapja. Boldog szülinapot mégegyszer! Fincsi volt a torta!
Most viszont elköszönök, ígérem hamarosan jelentkezem!
Szép álmokat !
Puszi:Nina

Ui: Anya még mindig tartozik a képekkel, meg a legújabb akcióim elmesélésével.
Remélem hamarosan jelentkezik, és elmeséli, hogy milyen frankó kis kommandós vagyok!
Persze ha lesz ideje, mert mostanában egyfolytában pakolni kell előlem mindent!
Hát ez van! Próbálok majd kevésbé rendetlenséget csinálni, és akkor talán marad egy
pici ideje a blogra is...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése