Kis családom

Apa és a kis pillangó

Kukuccs!!

Mosolygós...

Sztárfotók egyike...

2010. március 30., kedd

Az első szülinapi partim!

Horváth Lili 2 éves lett!
Képzeljétek, meghívott a bulijába!
Vasárnap a délutáni alvás után felvettem a szép kis ruhámat, aztán irány
a babazsúr!
Négy gyerkőc volt Lilinél !
Sára és Koppány Lili kispajtásai, mind kétévesek!
Én voltam csak kis csipet, de nagyon élvezetem!
Lili például mindig megpuszilgatott, megölelgetett, sőt cipelt is volna, csak hát Anyáék észnél voltak, mert nem igazán bírt volna még el.
Vittem ajándékba egy szupi labdát, meg egy cuki kis ruhát!
Volt finom vacsi, meg isteni torta! Én is megkóstoltam!
Aztán nagy hancúrozás, játék kifulladásig.
Mi hagytuk el utoljára a terepet !
Nagyot aludtam este!
Tegnap aztán hatalmas séta a napsütésben!
Majd délután hagytam Anyát egy kicsit kertészkedni. Kezd alakulni a virágoskert a házunk előtt!
Ma pedig Thomassal bandáztam ebéd után!
Délután aztán jött Noémi az Anyukájával, és irány a part!
Két órás séta következett. Noémi természetesen végig aludt, én meg virgonckodtam a kenguruban!
Már indultunk hazafelé, amikor Fruzsiék is csatlakoztak!
Fruzsi sem volt álmos...
Séta után Nonóék még bejöttek hozzánk játszani.
Jókat hancúroztunk a szőnyegen. Megmutattam a játékaimat, de nem mindig hagytam hogy hosszabb ideig nézegesse Nonó, mert hamar vissza is vettem őket.
Pedig nem vagyok irigy, Anya haragudott is, hogy mindent elszedtem szegénykétől, de hát mégis csak az én játékaim. Nem?
Már alig várom!
Majd elmesélem, hogy miket játszottunk...
Millió puszi mindenkinek!
Szép álmokat!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése